طبق قراردادی که بین HPE و Mesosphere به امضا رسید؛ HPE به‌عنوان نماینده فروش جهانی محصولات Mesosphere پلتفرم ظرف محور DC/OS را به مراکز داده مشتریان خود می‌آورد.

علاقه HPE به Mesosphere بر کسی پوشیده نیست. آن‌ها سال گذشته میلادی هم سردمدار پلتفرم Seires C این شرکت بودند و موفق شدند فروشی بالغ بر ۷۳.۵ میلیون دلار کسب کنند. «باب مور» از شرکت HPE در خصوص امضای قرارداد جدید این‌چنین می‌گوید: “ما فکر می‌کنیم در حال حاضر؛ پلتفرم DC/OS بعد از لینوکس یکی از جالب‌ترین و هیجان‌انگیزترین سیستم‌عامل‌ها برای شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ به‌شمار می‌رود. به‌همین دلیل است که ما بابت توسعه این همکاری با شرکت Mesosphere خوشحال و خرسند هستیم. انتشار SKUهای این شرکت گامی در همین راستاست.”

از طرف دیگر؛ شرکت Mesosphere با این قرارداد حضور خود را در بخش eneterprise گسترش می‌دهد که این شامل هر دو بخش نمایندگی فروش و OEM می‌شود. به‌موجب این قرارداد؛ شرکت HPE هرگونه سرویس‌های فناوری طراحی شده برای پلتفرم DC/OS از قبیل سرور و مرکز ذخیره‌سازی را ساخته و به فروش می‌رساند. نرم‌افزار Mesosphere نیز روی سرورهای سری ProLiant شرکت HPE نصب خواهد بود. ولی هدف در ادامه؛ توسعه این نرم‌افزار به سایر سیستم‌هاست.

علاوه بر این؛ شرکت HPE پشتیبانی جهانی از سرویس‌های Mesosphere و سایر سرویس‌های مشاوره‌ای برای شرکت‌هایی که قصد استفاده از DC/OS‌ را دارند؛ خواهد داشت.

«فلوریان لیبرت»؛ یکی از پایه‌گذاران Mesosphere؛ می‌گوید: “DC/OS بر مبنای فناوری‌هایی ساخته شده که دارای توسعه زیرساخت‌ها و اپلیکیشن‌های خودکار در شرکت‌های فعال در بخش فناوری‌های مخصوص مصرف‌کننده و هم‌چنین قسمت عظیمی از وب هستند. ولی طراحی آن به‌گونه‌ای است که توسط همه شرکت‌ها از استارت‌آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های بزرگ بین‌المللی قابل استفاده است. همکاری ما با HPE باعث می‌شود تا فناوری غنی ابر در اختیار زیرساخت‌های مشتریان مشترک هر دو شرکت قرار گیرد.”

منبع خبر:  شبکه/..

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!